REKLAMA
Znaleziono 2964 wyników
[Szczecin] Sklep z akcesoriami kuchennymi otwiera się w Galaxyartykuł
Pokaż artykuł
[Szczecin] Sklep z akcesoriami kuchennymi otwiera się w Galaxy
Francuska marka Le Creuset kontynuuje swoją ekspansję i otwiera swój kolejny salon firmowy w Polsce....
Wrocław: Ruszyła budowa N-Parku na Maślicachartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Ruszyła budowa N-Parku na Maślicach
Rozpoczęła się budowa drugiego we Wrocławiu N-Parku firmy Napollo. Obiekt typu convenience o powierz...
[Poznań] Renowacja kamienicy w centrum Poznania przebiega w najlepszeartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Renowacja kamienicy w centrum Poznania przebiega w najlepsze
W stolicy Wielkopolski, w samym sercu miasta trwa rewitalizacja kamienicy Garbary 31. Inwestycja, ko...
ERP SERWIS - programy do zarządzania firmąfirma
Pokaż firmę
ERP SERWIS - programy do zarządzania firmą
Częstochowa, Aleja Najświętszej Maryi Panny 12B/3
firma
Pokaż firmę
Profesjonalne sklepy internetowe - AptusShop
Katowice, Plac Pod Lipami 5
Studio A7 sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Studio A7 sp. z o.o.
Gdańsk, Hokejowa 19/15
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]artykuł
Pokaż artykuł
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]
Z danych pochodzących z monitoringu zachowań ponad miliona konsumentów wynika, że w listopadzie br. ruch w sklepach zmniejszył się w stosunku do analogicznego okresu ub.r. I dotyczyło to każdego formatu. Spadek ogólny był na poziomie niespełna 11% rdr. W przypadku sklepów spożywczo-przemysłowych wyniósł ponad 15% rdr. Nieznacznie zmniejszyła się także liczba samych klientów. O niecały 1% wzrósł za to czas spędzony w ogóle w sklepach.
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarketyartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarkety
Analiza zachowań konsumentów w ponad 37 tys. sklepów spożywczo-przemysłowych wykazała, że w 2023 roku nastąpił prawie niezauważalny spadek ruchu rdr. A w jeszcze mniejszym stopniu ubyło klientów. Niemniej liczba wizyt zmniejszyła się rdr. niemal w każdym obserwowanym formacie, a najbardziej w hipermarketach – o 8,1 proc. rdr. Tylko dyskonty odnotowały wzrost i to niewielki, bo o 1,2 proc. rdr.
Łódź: Ulice handlowe gastronomią stojąartykuł
Pokaż artykuł
Łódź: Ulice handlowe gastronomią stoją
Na początku III kwartału 2021 r. Colliers przeprowadził cykliczne badania ulic handlowych w wybranyc...
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Słoneczne Wzgórzeinwestycja
Pokaż inwestycję
Słoneczne Wzgórze
Kraków, Podgórze, Włoska
[Wrocław] Osiedle "Obornicka Premium"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Obornicka Premium"
Wrocław, Psie Pole, Obornicka 115A
Gruszkowy Zakątekinwestycja
Pokaż inwestycję
Gruszkowy Zakątek
Wołczkowo, Gruszkowa 4
Ville Garden inwestycja
Pokaż inwestycję
Ville Garden
Katowice, Studencka 19
Aura Novainwestycja
Pokaż inwestycję
Aura Nova
Ożarów Mazowiecki, Widok
We Wrocławiu otwarto pierwszy sklep sieci Sweet Factory Storeartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu otwarto pierwszy sklep sieci Sweet Factory Store
W samym centrum stolicy Dolnego Śląska, w narożnej kamienicy przy skrzyżowaniu Placu Solnego i Rynku, otwarto pierwszy sklep sieci Sweet Factory Store. Jego powierzchnia wynosi około 200 mkw. Jest to pierwszy obiekt tej sieci we Wrocławiu i na Dolnym Śląsku.
W Gdańsku powstanie nowy Lidl. Znamy lokalizacjęartykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstanie nowy Lidl. Znamy lokalizację
W Gdańsku planowana jest budowa kolejnego nowego marketu Lidl Polska. Tym razem sklep tej popularnej sieci handlowej powstanie na osiedlu Jasień, przy ulicy Kartuskiej.
Panattoni inwestuje w Pabianicach pod Łodziąartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni inwestuje w Pabianicach pod Łodzią
Kolejna duża inwestycja magazynowo-przemysłowa w aglomeracji łódzkiej. Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie zakupił nieruchomość w Pabianicach, na której zrealizuje park o łącznej powierzchni 95 tys. mkw. Pierwszy budynek zostanie ukończony w czerwcu br. i już został wynajęty przez jedną z czołowych sieci sklepów elektronicznych.
Powstający pod Warszawą kompleks handlowy San Park Mysiadło z nowym, kluczowym najemcąartykuł
Pokaż artykuł
Powstający pod Warszawą kompleks handlowy San Park Mysiadło z nowym, kluczowym najemcą
San Park Mysiadło – największy obecnie budowany retail park w województwie mazowieckim to inwestycja ciesząca się dużym zainteresowaniem wśród największych graczy rodzimego rynku retail. Rossmann to kolejna marka, która dostrzegła potencjał parku handlowego realizowanego przez spółkę ED SAN III Sancak.
REKLAMA